من یک سنی واقعی هستم

اشهدُ انَّ علیاً ولیُ الله

من یک سنی واقعی هستم

اشهدُ انَّ علیاً ولیُ الله

قرآن:

   ((والذین جاهدوا فینا لنهدینهم سبلنا وان الله لمع المحسنین – کسانی که در راه ما جهاد و کوشش میکنند حتما آنها را به راه های خودمان هدایت می کنیم و به راستی که خداوند با نیکو کاران است)) سوره عنکبوت آیه ی69.



علت برخورداری معصومان از امتیازات خاص از دیدگاه قرآن و احادیث:

قرآن:

   ((والذین جاهدوا فینا لنهدینهم سبلنا وان الله لمع المحسنین – کسانی که در راه ما جهاد و کوشش میکنند حتما آنها را به راه های خودمان هدایت می کنیم و به راستی که خداوند با نیکو کاران است)) سوره عنکبوت آیه ی69.

احادیث:

   امام صادق(علیه السلام) فرمودند:((ان الله اوحی الی موسی فقال یا موسی انی اطلعت الی خلقی اطلاعة فلم اجد فی خلقی اشد تواضعا لی منک فمن ثم خصصتک بوحیی و کلامی من بین خلقی– خداوند به موسی وحی فرستاد که من به همه ی مخلوقاتم توجهی کردم و در بین آن ها تواضع تو را نسبت به خودم از همه کس بیشتر یافتم. پس به همین جهت تو را به وحی و سخن گفتن با خود اختصاص دادم)) وسائل الشیعه ، ج4 ، ص1075.

   امام علی(علیه السلام) فرمودند:((علی قدر النیة تکون من الله العطیة – عنایت و عطای خداوند به اندازه ی نیت انسان است)) غررالحکم

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۵/۰۵/۲۸
خادم اهلیبت(ع)

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی